wtorek, 9 lipca 2019

Cięcie błotnika, ogranicznik skrętu, lampka, siedzenie, instalacja.

    Czasem przed dalszymi pracami trzeba zrobić mała przejażdżkę. Junak ma wyjątkowy dźwięk, niepowtarzalny.



Kilka drobiazgów m.in. nowe szkło lampy przedniej, guma filtra powietrza, uszczelki korkowe dekli zaworowych, sprężyna stopek centralnych, klucz do dokręcania kolanka rury wydechowej oraz opaska tłumik/rura wydechowa.

Wykonałem nową blachę, która będzie pełniła funkcję ogranicznika skrętu kierownicy. Docelowo była skracana jak na rysunku niżej.


Ogranicznik skrętu na motocyklu.

Lampka po wymianie szkła.

... oraz po malowaniu proszkowym, czyszczeniu...

... po złożeniu i podłączeniu instalacji...

Próba ratowania starej kanapy. Niestety sito. Trzeba zrobić nową podstawę od zera.

Klepanie, pasowanie, klepanie... dodane wzmocnienie płaskownikiem.

W końcu dopasowane.

Tniemy błotnik. W końcu, już nie mogłem patrzeć na ten kaczy dziób...

Podłączone światła, przednie, tylne i klakson.

I dwie fotki na pamiątkę.


Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz