Z racji, że z Junaka lało się jak z kranu, wymieniłem olej na nowy. Zdemontowałem kapy boczne, przystawkę z iskrownikiem oraz miskę olejową. Po dokładnym czyszczeniu starego silikonu i odtłuszczeniu, wykonałem poprawne uszczelnienie za pomocą czarnego silikonu do silników. Naniesienie silikonu -> 1,5h wstępne schnięcie -> montaż na silniku -> skręcenie -> kolejne schnięcie -> dokręcenie do końca.
Przy okazji zdejmowanej kapy od strony sprzęgła dociągnąłem łańcuch przy pomocy napinacza widocznego w dolnej części.
Stary silikon po demontażu kapy.
Po czyszczeniu i odtłuszczeniu. Mozolna robota ale daje efekty.
Podobnie z miejscem montażu przystawki z iskrownikiem.
Czarny silikon jako uszczelka przed pierwszą fazą schnięcia.
Pozdrawiam serdecznie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz