piątek, 5 czerwca 2015

WSK 125 M06B3 SPORT - nowy projekt.

  Powrót do przeszłości. Jako młody łebek szalałem na niej. Później szkoła, studia i tak minęło 13-14 lat? Nie pamiętam dokładnie... Ostatnio na nią spojrzałem i jakoś sumienie mnie ruszyło. Będzie remont - postawiłem na wersję exksortową motocykla WSK M06B3 o nazwie SPORT. Motocykl ten jest bardzo unikatowy i raczej niespotykany. Jest parę wzmianek i kilka zdjęć dotyczących tego modelu i... to wszystko.

A wygląda on tak.


Mój model to klasyczna Garbuska. Z kilkoma elementami wiejskiego tuningu. Tłumik autorstwa mojego taty. Dospawany pałąk na przyczepkę? I parę innych patentów.


Pierwsze odpalenie po latach i ostatnie przed remontem.

Znalazłem taką fotkę z 2007 roku.

W 2015 - tuż po transporcie do domu.






 Po małym myciu.


 I rozbiórka.





















Pierwszy etap czyli rozbiórka za mną. 
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz