sobota, 21 lutego 2015

Gaźnik - przekładka.

  Motocykl pali ale jak widać na zdjęciu poniżej, zamontowany jest gaźnik Jikova - nie od tego modelu Jawy. Tutaj musi być gaźnik z prostokątną komorą pływakową i z nagwintowaną nakrętką przepustnicy dzięki czemu można założyć i przykręcić osłonę gaźnika.

Taki gaźnik był zamontowany. (Zdjęcie zaraz po zakupie).
 Zdemontowałem gaźnik i widać, że było coś było kombinowane. Śruby mocujące gaźnik do głowicy mają różne średnice. Zostawiam tak jak jest. Przy zakładaniu dobrego gaźnika będę musiał rozwiercić jeden otwór na większą śrubę.
 Widać różnicę.
 Taki właśnie gaźnik powinien być - udało mi się dorwać na aukcji. Wyglądał oczywiście gorzej ale został rozkręcony, wyczyszczony i złożony. Widać gwint na nakrętce przepustnicy.
 Z prawej strony trochę rozwiercony otwór na śrubę mocującą do głowicy silnika.
 Gaźnik zamontowany. Założona nowa guma między gaźnikiem a filtrem powietrza z przesłonką. Nowa uszczelka termiczna między gaźnikiem a głowicą.
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz