sobota, 21 lutego 2015

Instalacja.

  Tak więc trzeba było zrobić krok w tył, żeby zrobić krok w przód. Instalacja została zdemontowana. Problem był z biegunowością. Instalacja będzie z "-" na masie a nie tak jak było w oryginalnie z "+". Powodem zmiany był elektroniczny regulator napięcia, który jest na "-". Zastąpił on oryginalny mechaniczny regulator napięcia. Po podłączeniu instalacji zmieniła się biegunowość. Postanowiłem nie podłączać wszystkiego na "hura" tym bardziej, że nie mam jeszcze zrobionej całej elektryki (światła, czujnik stopu etc.). Podłączyłem więc na razie zapłon i ładowanie.

Na potrzeby własnej instalacji przerobiłem trochę schemat.
Wieczór z instalacją.
 Na koniec podłączenie cewki i regulatora.
 Podłączenie aparatu zapłonowego - wykorzystaniem nasadki mechanicznego regulatora napięcia.
 Podłączenie pod amperomierz - stacyjkę.
 Elektroniczny regulator napięcia - sprawca całego zamieszania. Umieściłem go w prawej puszce.
 I z lotu ptaka. Widać gaźnik, który będzie później zastąpiony oryginalnym z prostokątną komorą pływakową.
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz